tirsdag den 14. juni 2011

Kunst udstilling



I sidste uge blev jeg kontaktet af kig ind nørager som gerne vil udstille mine malerier i foråret 2012.

Jeg blev super glad, for det er dejligt når man bliver kontaktet, i stedet for at man selv skal gå rundt og bede om at få udstillet :)

Men nu får jeg jo travlt, for selv om at der er næsten 1 år til, så skal jeg have fart på for at gøre dette maleri færdigt. Det er meget detaljerede malerier jeg laver, og derfor er de også meget tidskrævende. Jeg gik i gang med dette billede i efteråret, og ja som i kan se er jeg kun færdig med ca. 1/3 del.

Jeg maler jo ikke hele tiden, det er alt efter hvilket humør jeg er i, og om jeg kan få ro til at male. Så jeg håber jeg når at blive færdig med det.

Maleriet måler 60x80 cm.


Nedenunder kan i se lidt af det færdige arbejde, og nogle af mine skitser...



 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar